پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: آب ورامین از لحاظ EC کیفیت خوبی داشته و در حال حاضر آب شرب در ورامین تأمین می‌شود و با کمبود آب مواجه نیستیم.

شعارسال: سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به کیفیت آب ورامین، گفت: آب ورامین تابع آب‌های زیرزمینی منطقه است لذا به جهت اینکه آب زیرزمینی منطقه ورامین فروکش دارد تامین آب مقداری با سختی رو به رو است.

وی افزود: با این حال آب ورامین از لحاظ EC کیفیت خوبی داشته و در حال حاضر آب شرب در ورامین تأمین می‌شود و با کمبود آب مواجه نیستیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه باید در آینده برای آب ورامین برنامه ریزی کنیم، گفت: درحال حاضر مشغول مذاکره با وزارت نیرو برای استفاده آب شرب از سد ماملو هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ میلیون متر مکعب آب شرب در ثانیه برای قرچک تا باقر آباد از سد ماملو پیش بینی شده، اما این آب برای ورامین پیش‌بینی نشده است که در حال حاضر قصد داریم این موضوع را عمومیت داده تا هر سه شهر از آن استفاده کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 21آبان1396 ، کدخبر: 356171 : www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین