پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
رئیس پارلمان اروپا به یکی از رسانه‌های آلمانی گفت که لندن برای خروج از اتحادیه اروپا باید دست‌کم ۷۰ میلیارد دلار به اتحادیه اروپا بپردازد.

شعار سال«آنتونی تایانی» رئیس پارلمان اروپا اعلام کرد که بریتانیا باید برای خروج از این اتحادیه دست‌کم 70 میلیارد دلار بپردازد.

تایانی در این مورد به نشریه «فونکه مدین‌گروپه» گفت: «به عقیده من باید دست‌کم60 میلیارد یورو به این موضوع اختصاص یابد.»

وی این پرسش را هم مطرح کرد که چرا باید آلمان، ایتالیا، اسپانیا و یا هلند این مبلغ را برای بریتانیا بپردازند.

تایانی از لایحه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هم به عنوان بزرگترین مانع در زمینه خروج این کشور از اتحادیه اروپا تا مارس 2019 یاد کرد.

موضع‌گیری تایانی در حالی صورت می‌گیرد که «میشل بارنیه» مذاکره کننده اتحادیه اروپا برای مسأله برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) اعلام کرد که بروکسل برنامه‌های احتمالی شکست مذاکرات را طراحی کرده است.

تاکنون بیش از 5 دور مذاکرات برگزیت برگزار شده اما هنوز لندن و بروکسل به توافقی در زمینه برنامه‌های مالی خروج و روابط دو طرف بعد از آن دست نیافته‌اند.

مردم بریتانیا(انگلیس، ولز، ایرلندشمالی و اسکاتلند) سال 2016 رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند و با شروع مذاکرات خروج در مارس 2017، دو سال فرصت دارند به توافقی برای جدایی از بروکسل دست یابند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 آبان 96، کدمطلب:13960822001371، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین