پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، این نخستین بار نیست که حریری به عربستان سفر می‌کند و وی همواره به ریاض آمد و شد دارد.

شعارسال:نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، این نخستین بار نیست که حریری به عربستان سفر می‌کند و وی همواره به ریاض آمد و شد دارد.

عبدالله المعلمی، نماینده عربستان در سازمان ملل در پاسخ به سوال خبرنگار النشره در نیویورک پیرامون اینکه آیا سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان در عربستان در حصر قرار گرفته است، گفت، این نخستین بار نیست که حریری به عربستان سفر می‌کند، وی همواره به ریاض آمد و شد دارد.

المعلمی گفت، "حریری ظرف روزهای آتی به لبنان بازمی‌گردد، وی در حبس خانگی نیست بلکه در عربستان با عزت و کرامت با وی برخورد می‌شود".

وی در کنفرانس خبری در نیویورک در پاسخ به این سوال که حریری ظرف سه روز تنها با یک کت و شلوار ظاهر شده است، گفت که "مسئول کمد حریری نیستم!".

المعلمی گفت، آنچه درباره صحنه لو رفته مربوط به مصاحبه حریری منتشر شده که در آن وی از یکی از نگهبانان می‌خواهد که یک گوشی تلفن همراه به او بدهد اما نگهبان با این درخواست مخالفت می‌کند را ندیده‌ است.

از سوی دیگر، منابع بخش تصمیم‌گیری در جریان المستقبل در مصاحبه با "المستقبل" اعلام کردند: هیچ کس پاسخی پیرامون تاریخ بازگشت سعد حریری ندارد ما بر این باور نیستیم که خود حریری نیز پاسخی در این خصوص داشته باشد چراکه اشاره‌های جدی مبنی بر بازگشت قریب الوقوع وی وجود ندارد. فقط عربستان می‌تواند به درخواست‌های بین‌المللی پیش از آنکه به فشار تبدیل شوند، پاسخ دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتدال، تاریخ انتشار23آبان 96، کدخبر: 189409 ، www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین