پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: کسانی که قصد کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور را دارند فقط از طریق مراجع رسمی کمک‌های خود را اهدا کنند چراکه اخیراً سوء استفاده و شماره کارت‌های متعددی در فضای مجازی رد و بدل می‌شود که هیچکدام قابل تأیید نیست.

شعارسال:سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: کسانی که قصد کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور را دارند فقط از طریق مراجع رسمی کمک‌های خود را اهدا کنند چراکه اخیراً سوء استفاده و شماره کارت‌های متعددی در فضای مجازی رد و بدل می‌شود که هیچکدام قابل تأیید نیست.

بهنام سعیدی گفت:‌ کسانی که قصد کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور را دارند فقط از طریق مراجع رسمی و صدا و سیما کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی ادامه داد: اگر کمک‌ها غیرنقدی است به پایگاه‌های هلال‌احمر مراجعه کرده و اگر کمک‌هایشان نقدی است به شماره حسابی که فقط از سوی صدا و سیما اعلام می‌شود اعتماد کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اخیراً سوء استفاده شایعات و شماره کارت‌های متعددی در شبکه‌های مجازی رد و بدل می‌شود که هیچکدام برای اعطای کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان قابل تأیید نیست و چنانچه مراجع بالادستی صلاح بدانند شماره حساب از سوی رسانه ملی اعلام می‌شود.

وی گفت:‌ از مردم همچنین می‌خواهیم به دلیل اینکه شدت زلزله در منطقه زیاد بوده و استحکام ساختمان‌ها از بین رفته از رفت و آمد و نزدیک شدن به ساختمان‌ها پرهیز کنند چرا که همچنان پس‌لرزه وجود دارد و باید احتیاط لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین آمار تعداد مصدومان و متوفیان حادثه زلزله غرب کشور فقط از سوی سازمان مدیریت بحران اعلام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار23آبان 96، کدخبر: 13960823000830، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین