پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: در سطح استان البرز و حواشی این استان شاهد رشد جمعیت بالایی هستیم که طبق آمار بررسی‌شده میانگین رشد جمعیت در البرز 3.56 درصد اعلام‌شده است.

شعار سال: تقی رضایی امروز در همایش روز شهر ساز با محوریت ارتقاء زندگی شهری که در سالن همایش میلاد برگزار شد، گفت: سکونت‌گاه‌ها دارای مشکلاتی هستند که لازم است با کارشناسان امر موردبررسی قرار گیرند.

وی با اشاره به زلزله در غرب کشور، افزود: وجود ترافیک سنگین در سطح شهر موجب آلودگی می‌شود و همچنین ناهنجاری در سطح شهر را به وجود خواهد آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در البرز شاهد رشد جمعیتی 3.56 درصدی جمعیت هستیم، خاطرنشان کرد: در حواشی استان البرز همچون محمد شهر، کمال شهر و غیره این رشد جمعیت چشم‌گیر و درخور توجه است.

این مسئول یادآور شد: طرح‌های اجراشده در سطح استان مناسب جمعیت حاضر در البرز نیست و لازم است این موضوع موردتوجه قرار گیرد.

رضایی در پایان با تأکید بر لزوم ایجاد شهری با نشاط، متذکر شد: در کارگروه‌های تخصصی اقداماتی در این زمینه انجام‌شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000748: www.alborz.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین