پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
معاونت امور توانبخشی بهزیستی خراسان شمالی گفت: از 800 هزار جمعیت کل استان،تعداد 335 هزار نفر روستایی بوده که از این میزان، تعداد هشت هزار نفر معلول روستایی و تحت پوشش کارشناسی شده در سی‌بی‌آر وجود دارد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، سارا براتی معاونت امور توانبخشی استان در جمع مهمانان و کارشناسان سی‌بی‌آر استان بیان کرد: از 800 هزار جمعیت کل استان،تعداد 335 هزار نفر روستایی و از این جمعیت تعداد هشت هزار نفر معلول روستایی و تحت پوشش کارشناسی شده در سی‌بی‌آر داریم.

وی در ادامه خیر مقدم و خدا قوت به کارشناسان اعزامی از تهران گفت: 50 نفر کارشناس تسهیل‌گر در استان در زمینه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه بکار گرفته شده و ارائه خدمات می‌کنند.

براتی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد تسهیل‌گران از پوشش 100 درصدی شش ماهه سال اول 96 در کلیه روستاهای سطح استان خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000076: www.khorasan-shomali.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین