پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیر گروه مکانیزاسیون باغات مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: سه میلیارد و 688 میلیون تومان اعتبار از محل خط اعتباری مکانیزاسیون برای خرید ماشین‌های باغبانی به استان سمنان اختصاص ‌یافته است.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرید تمهیدی در حاشیه بازدید از باغات شهرستان شاهرود اظهار داشت: سود این تسهیلات 15 درصد بوده و تا 80 درصد قیمت ماشین‌آلات را در برمی‌گیرد.

وی به زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: بهره‌برداران می‌توانند این تسهیلات را در بازه زمانی پنج ساله پرداخت کنند.

مدیر گروه مکانیزاسیون باغات مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اشاره به وضعیت مناسب باغات در شهرستان شاهرود گفت: خوشبختانه با زحماتی که باغداران این استان متحمل می‌شوند وضعیت تولید محصولات باغی در این منطقه بسیار مناسب است.

تمهیدی با بیان اینکه این تسهیلات مکانیزاسیون با هدف کمک به باغداران و افزایش تولید محصولات آن‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی می‌تواند در بحث کاهش ضایعات محصولات باغی مؤثر باشد و از این طریق میزان راندمان محصولات در باغات افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه مبارزه با سرمازدگی ازجمله دستگاه‌هایی است که کشاورزان و باغداران استان سمنان می‌توانند با خرید آن از سرمازدگی محصولات باغی خود جلوگیری کنند.

مدیر گروه مکانیزاسیون باغات مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اشاره به اختصاص تسهیلات به باغداران برای خرید ادوات کشاورزی گفت: اکنون فرصت مناسبی است که باغداران از محل خط اعتباری دستگاه‌های مبارزه با سرمازدگی را در باغات خود نصب کنند و خسارت محصولات را در باغات خود کاهش دهند.

تمهیدی با اشاره به میزان سرمازدگی محصولات باغی استان سمنان گفت: در سال گذشته خسارت سنگین ناشی از سرمازدگی به محصولات این منطقه وارد شد که با استفاده از دستگاه‌های مبارزه با سرمازدگی می‌توان این خسارت را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ادوات کشاورزی مناسبی از سوی سازندگان داخلی برای بخش باغبانی و جلوگیری از سرمازدگی ساخته ‌شده است، افزود: تمام شرایط برای ورود این دستگاه‌ها به استان سمنان مهیا است که امیدواریم کشاورزان و باغداران استان سمنان از این فرصت استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960822001465: www.semnan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین