پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای درباره عملیات آزادسازی شهر البوکمال، آخرین پایگاه تروریست‎های داعش در سوریه، از کارشکنی نیروهای آمریکا در حمله هوایی به عناصر داعش هنگام عقب‌نشینی خبر داد.
شعارسال: وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای از کارشکنی نیروهای آمریکا در حمله عناصر داعش در شهر البوکمال خبر داد.

هواپیماهای آمریکایی از حمله به داعش در البوکمال خودداری کردند


بنا به این گزارش، هنگام آزادسازی شهر البوکمال، نیروهای آمریکایی از حمله هوایی به عناصر داعشی که از البوکمال عقب‌نشینی می‌کردند، خودداری کردند.

هواپیماهای آمریکایی از حمله به داعش در البوکمال خودداری کردند

وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری هوایی از فرار و عقب‌نشینی کاروان تروریست‎های داعش از شهر البوکمال فاش کرد: هنگام عملیات آزادسازی شهر البوکمال نیروهای روسیه با ارائه اطلاعات به نیروهای آمریکا پیشنهاد حمله هوایی به کاروان درحال فرار عناصر داعش را دادند اما نیروهای آمریکایی این حمله هوایی را رد کردند.

هواپیماهای آمریکایی از حمله به داعش در البوکمال خودداری کردند

 ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت روز 17 آبان طی عملیاتی همه‌جانبه موفق شدند شهر مرزی «البوکمال» سوریه را پس  از چند روز محاصره از چنگ تروریست‌های داعش آزاد کنند.

هواپیماهای آمریکایی از حمله به داعش در البوکمال خودداری کردند+تصاویر

شهر البوکمال در امتداد رود فرات و در نزدیکی مرز مشترک عراق و سوریه قرار دارد. این شهر از آخرین شهر‌هایی است که داعش در آن حضور دارد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کد خبر: 367718 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین