پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
جلسه هم اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران نژاد نماینده مردم شهرستان‌های چابهار کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون بنادر، دریانوردی و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شعار سال: ‌جلسه هم اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران نژاد نماینده مردم شهرستان‌های چابهار کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون بنادر، دریانوردی و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 ‌کاپیتان کشاورز مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی به ذکر قابلیت‌ها و محدودیت‌ها در حوزه کشتیرانی پرداختند و از مجلس شورای اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی تقاضای حمایت در عرصه رقابت‌های دریایی کردند.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با پرداختن به نقش بندر چابهار و طرح توسعه بندر شهید بهشتی در ارتقاء سهم تجارت دریایی، بر بهره گیری از فرصت‌ها و قابلیت‌های ترانزیتی و ترانشیپی بندر چابهار تأکید کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی و استان سیستان و بلوچستان آمادگی واگذاری محوطه‌های کانتینری به منظور حمل و نقل DOOR TO DOOR در بندر و مرزهای میلک را دارد.

آقایی در ادامه با توجه به جاذبه‌های استان و بویژه بندر چابهار در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی از طریق راه‌اندازی خطوط منظم مسافر دریایی؛ نسبت به راه‌اندازی خط کشتیرانی بین بندر چابهار و بنادر پاکستان، عمان و هند بعنوان یک فرصت مطلوب در این حوزه با لحاظ سیاست‌های تشویقی تاکید کرد.

‌در این جلسه فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار در خصوص جذب صاحبان کالا و تجار توسط نماینده منطقه آزاد چابهار تشریح شد.

‌ایران نژاد نماینده مجلس و نائب رییس فراکسیون بنادر، دریانوردی و صنایع دریایی، سرمایه گذاری‌های عظیم ایجاد شده در زیرساخت‌های بندری و تجهیزاتی بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی را خاطرنشان کرد و افزود: روند توسعه بندر چابهار در بهره گیری از ظرفیت‌ها و توان عملیاتی ایجاد شده فرصت منحصری در راه اندازی خطوط کشتیرانی است.

وی در ادامه‌ حمایت از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اعمال تخفیف‌ها و ارائه مشوق‌ها را تاکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کدمطلب:96082111735، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین