پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تمام نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌زده اعزام شوند.

شعار سال: عابد حسینی آهنگری امروز در جمع خبرنگاران با ابراز همدردی با هموطنان حادثه‌دیده در زلزله اخیر غرب کشور اظهار داشت: برای کمک به حادثه دیدگان زلزله اخیر در صورت لزوم تمامی امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان و واحدهای تابعه استفاده می‌شود و این آمادگی وجود دارد.

وی گفت: بنا بر هماهنگی­‌های به عمل‌ آمده تمام نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌زده اعزام شوند.

حسینی گفت: فراخوان عمومی برای اعزام داوطلبانه کادر درمانی شامل پزشکان و پرستاران و تیم‌های بهداشتی در قالب کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و روانشناس از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام‌شده است تا در صورت نیاز با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بحران به این مناطق اعزام شوند.

جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: مقرر شد تا واحد سیار سازمان انتقال خون شهرستان آبادان برای تأمین گروه‌های خونی موردنیاز به‌ویژه o منفی در بین دانشجویان و کارکنان در این دانشکده استقرار یابد.

پیش‌ از این نیز در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمادگی چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در قالب یک تیم 11 نفرِ از تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای اعزام به مناطق یاد شده خبر داده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کد مطلب: 1572959 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین