پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه به نیاز فوری زلزله‌زدگان ازجمله چادر امدادی، پتو، غذای گرم و خون خبر داد و گفت: متأسفانه بخش وسیعی از زیرساخت‌های شهرستان سر پل ذهاب از بین رفته و با ادامه کاوش و جست‌وجو به شمار قربانیان و حادثه دیدگان افزوده می‌شود.

شعار سال: حجت اسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به زلزله 7.3 ریشتری زلزله به غرب استان کرمانشاه اظهار کرد: شعاع این زلزله بسیار زیاد بوده و متأسفانه بیش از 400 نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند.

وی با اشاره به هفت هزار مجروح در زلزله اخیر کرمانشاه، افزود: با ادامه کاوش و امدادرسانی به شمار قربانیان و صدمه دیدگان افزوده می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازهای اولیه و امدادی مردم مناطق زلزله‌زده گفت: مردم زلزله‌زده به‌شدت نیاز به چادر، آب‌معدنی، پتو غذای گرم دارند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق استان کرمانشاه ازجمله مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: مردم منطقه به‌شدت نیازمند برق و آب آشامیدنی هستند و امیدواریم این نیازهای اولیه به‌زودی رفع شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها در حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه گفت: متأسفانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گنجایش پذیرش این حجم از تعداد بیماران را ندارند و بسیاری از بیماران اکنون برای ادامه مداوا به مراکز درمانی سایر استان‌ها ازجمله تهران اعزام می‌شوند.

حسینی کیا به حضور همه‌جانبه مردم و مسئولین درصحنه و مناطق زلزله‌زده اشاره داشت و گفت: نیروهای مسلح و همچنین مسئولین کشوری و استانی در منطقه حاضر هستند امیدواریم مردم نیز با کمک‌های نقدی و کالایی خود هم‌وطنان خود را در غرب کشور فراموش نکنند تا بتوانیم از دردهای بزرگ این بخش از مردم را التیام دهیم.

وی به کمبود گروه خونی O منفی نیز اشاره داشت و گفت: از هم‌میهنان انتظار می‌رود با توجه به کمبود این گروه خونی در اسرع وقت به اهدای خون اقدام کنند تا مردم مجروح زلزله‌زده به دلیل کمبود این نوع خون از بین نروند.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سرپل ذهاب یک منطقه جنگی بوده و متأسفانه مقاوم‌سازی‌ها به‌قدر کافی در آن صورت نگرفته، گفت: متأسفانه مناطق روستایی از وجود مسکن مقاوم رنج‌برده‌اند و آن‌قدر شرایط بحرانی هست که تنها بیمارستان سرپل ذهاب نیز به ویرانه‌ای تبدیل‌شده و از خدمات‌دهی بازایستاده است و خدمات زیرساختی در شهر نیز از بین رفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960822002474: www.gilan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین