پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیم‌های تخصصی هلال احمر استان مرکزی که چند ساعت پس از وقوع زلزله به مناطق زلزله‌زده اعزام شده بودند مشغول خدمات‌رسانی در این مناطق هستند.

شعار سال: محمد محمدی ظهر امروز در همایش سفیران سرخ حسینی هلال احمر استان که در سالن زیتون هلال احمر استان برگزار شد اظهار داشت: تیم‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان که در ساعات نخست پس از وقوع زلزله در مناطق غرب حاضر شدند همچنان مشغول ارائه خدمات در این مناطق هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی از همان لحظات نخست پس از وقوع زلزله با تمام قوا در راستای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده آماده بوده و کمک‌ها و حضور پررنگ مردمی در این راستا یاری‌گر این نهاد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: ارسال اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده از جمله دغدغه‌های دیگر این جمعیت بود که خوشبختانه با کمک‌های مردمی و حضور پرشور مردم توانستیم خدمات وسیعی را در این زمینه ارائه دهیم.

محمدی بیان کرد: از جمله اقلام ارسال شده از سوی جمعیت هلال احمر استان می‌توان به دو هزار تخته چادر، 2000 تخته موکت و دو هزار تخته پتو اشاره کرد که دو روز پس از زلزله تاکنون به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: آنچه در این میان موج می‌زند حس نوع دوستی و عواطف انسانی است که دنیا را متحیر کرده و مردم در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و کمک‌های مردمی به صورت مستمر در‌حال جمع آوری و ارسال است و شور و شوق مردم در خدمت‌رسانی و دستگیری از زلزله‌زدگان غرب کشور وصف ناشدنی است.

12 اثر از بین 286 آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش سفیران سرخ حسینی به‌عنوان آثار برترانتخاب شدند

دبیر اجرایی همایش سفیران سرخ حسینی هم در این همایش با اشاره به برگزاری همایش سفیران سرخ حسینی گفت: در این همایش 286 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از ارزیابی نهایی 12 اثر در چهار حوزه مقاله، شعر، دلنوشته و پوستر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

بیات افزود: از صاحبان آثار برگزیده و برتر انتخاب شده در این همایش که امروز شاهد برگزاری اختتامیه آن هستیم در پایان این همایش با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل می‌آید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:1575947، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین