پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۳۰۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از پروژه ساخت قبور متبرک شهدای گمنام این دانشگاه تا پایان سال خبر داد.

شعار سال: دکتر سید حسین بدیعی با اشاره به اینکه قبور متبرک شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نقطه عطفی بر تارک این دانشگاه است که یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه‌داشته است، گفت: پروژه مقبره الشهداء واحد شاهرود که عملیات ساخت اسکلت آن به اتمام رسیده، پس از اخذ مجوز موردنیاز از سازمان مرکزی دانشگاه برای تأمین هزینه‌های اجرایی باقیمانده شامل نماسازی و گنبد ادامه پیداکرده است.

وی در مورد ادامه ساخت این پروژه افزود: دانشگاه نسبت به برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار و انجام روال اداری کمیسیون معاملات اقدام کرد که پیرو آن، قرارداد ساخت گنبد و اتمام عملیات ساختمانی را نیز منعقد کرد و از تاریخ 20 آبان ماه 96 عملیات اجرایی ساخت گنبد آن نیز آغاز شده است.



بدیعی خاطر نشان کرد: مصالح موردنیاز سفارش داده‌شده که بدین ترتیب از یکی دو روز آینده، مراحل نماسازی این پروژه نیز آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: با عنایت خداوند این پروژه حداکثر تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد البته این پیش‌بینی کمی بیشتر از محاسبات است و حتی شاید تا بهمن‌ماه امسال پایان پروژه را اعلام کنیم.

وی خاک‌سپاری این دو شهید را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نقطه عطف فرهنگی آن دانست و تأکید کرد: سال‌ها انتظار خاک‌سپاری شهدای گمنام را در دانشگاه داشتیم و برای ارج نهادن به مقام شامخ آن‌ها از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم و البته ساخت مقبره این شهدا نیز کار بسیار کوچکی است که باید هر چه سریع‌تر و در این چند ماه انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ 21 آبان 96، کد مطلب: 100032: www.iau.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
این سنت که داخل دانشگاه های کشورمون مقبره های شهدای گم نام قرار بگیره از سنت های بسیار خوب و امید بخش به جوانانمونه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا این مقبره های شهدا در دانشگاه ها علاوه بر دادن برکت ب فضای علمی و فرههنگی باعث تقویت اعتقادات میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
حتی دوتا از جوونا هم متحول بشن کلی خیر وبرکت برای جامعه داره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
همچین چیزی در بعضی از دانشگاه های ایران وجود دارد ؛ دانشگاه صنعتی بابل هم همچین افتخاری را داشته است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
من که حس میکنم یک پروژه برای انجام شدنش مخصوصا در دانشگاه ها راه خیلی طولانی رو طی می‌کنه در صورتی که اصلا نباید اینطوری باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین