پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۰ درصد گاز سرپل ذهاب وصل شده است، گفت: مردم درمنازل حضور داشته باشند زیرا نیروهای گاز درحال گازرسانی منزل به منزل هستند.

شعار سال: سیروس شهبازی گفت: با اعزام ۲۲۰ نفر از استان های تهران، همدان، قزوین، کردستان، گیلان و گلستان در تمام شهرستان های زلزله زده عملیات نشست یابی و رفع نشست انجام شده است.

وی با اشاره به این که در حال گازرسانی به کوچه ها و خیابان ها هستیم افزود: مشترکین شهرستان های جوانرود، اسلام آباد، گیلانغرب و ثلاث باباجانی به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مشترکین در سرپل ذهاب گاز دارند گفت: برای گازرسانی به منازل نیاز به حضور مالکین در منازل است که هماهنگی های لازم برای این امر در دست اقدام است.

وی خواستار حضور مالکین در منازل شد و افزود: باید نکات ایمنی رعایت شود تا علاوه بر وقایع اخیر بر اثرانفجار و نشست گاز حادثه دیگری ایجاد نشود چه اینکه خوشبختانه تاکنون این رخداد به وقوع نپیوسته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کد مطلب: 4146397، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین