پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
فرمانده نیروهای مشترک عراقی از حضور این نیروها در مرکز شهرستان «راوة» در الانبار خبر داد.

شعارسال: «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده نیروهای مشترک عراقی اعلام کرد این نیروها اکنون به مرکز «راوة» رسیده و در حال پاک‌سازی آن از عناصر داعش هستند.

یارالله طی گفت‌وگوی کوتاه با شبکه «السومریه» تاکید کرد نیروهای مشترک عراقی پس از آغاز عملیات آزادسازی «راوة» اکنون به مرکز این شهرستان رسیده‌اند.

ساعات آغازین صبح امروز (جمعه) نیروهای مشترک عراقی از سه محور به تروریست‌های داعش در شهرستان راوه - آخرین پایگاه این گروه در استان الانبار و عراق - حمله کردند.

بر این اساس، عملیات آزادسازی راوه از سوی جنگنده‌ها و بالگردهای ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش، حمایت هوایی می‌شود.

فرماندهی نیروهای مشترک عراق حدود دو هفته قبل، پیش از آزادسازی الرمانه تاکید کرده بود که تنها همین دو منطقه راوه و رمانه در غرب عراق برای داعش باقی مانده و داعشی‌ها در مناطق واقع در حد فاصل دو استان کرکوک و صلاح الدین جابه‌جا می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان 1396 ، کدخبر: 13960826000205 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین