پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
استاندار خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر ۱۳۰ هزار زائر پیاده به مشهد آمده و بیش از ۷۰ هزار نفر دیگر در مسیر هستند و برخی کاروان‌ها پیاده امروز و فردا حرکت خود را آغاز خواهند کرد.

شعار سالعلیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از محل اسکان زائران پیاده در مدارس مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به زلزله اخیر در کرمانشاه بسیاری از خادمانی که قصد خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را داشتند به مناطق زلزله‌زده رفته و در آنجا خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان در مشهد و شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده، تصریح کرد: تمامی تلاش‌‌های شده نمادی از ارزش‌های دینی و الهی است که نشان از اتحاد بین مردم است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر 130 هزار زائر پیاده به مشهد آمده و بیش از 70 هزار نفر دیگر در مسیر هستند وبرخی کاروان‌ها پیاده نیز امروز و فردا حرکت خود را آغاز خواهند کرد.

رشیدیان خاطرنشان کرد: روزانه 200 هزار وعده غذای گرم در مناطق زلزله‌زده توسط خادمان و خیران استان آمادهو توزیع می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:1577298، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین