پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از راه‌اندازی ۱۰۰ حمام صحرایی برای زلزله‌زدگان استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون آب تمام نقاط زلزله زده وصل است.

شعارسال: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از راه‌اندازی ۱۰۰ حمام صحرایی برای زلزله‌زدگان استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون آب تمام نقاط زلزله زده وصل است.

علیرضا تختشاهی ، در خصوص وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با توجه به تلاش های نیروی آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه و با همکاری استان های معین در چند روز اخیر، هم اکنون در همه شهرهای زلزله زده و اطراف آن آب شهری وصل است.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات مربوط به استان های تهران، اصفهان، لرستان، کرمان، مشهد، مرکزی، همدان و کردستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در این زمینه کمک کردند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای مذکور در مناطق زلزله زده به صورت پیمایشی شکستگی های ناشی از زلزله را شناسایی و ترمیم می کنند.

وی افزود: همچنین این نیروها شبکه های فاضلاب آسیب دیده در حادثه مذکور را طی پیمایش مذکور رصد می کنند و مشکلات احتمالی را از جمله گرفتگی شبکه فاضلاب شناسایی و رفع می کنند.

تختشاهی از راه اندازی تعداد ۱۰۰ باب حمام صحرایی در ۶ نقطه شهر سرپلذهاب که بیشترین اسکان ها در آنجاست خبر داد و گفت: تعدادی از این حمام ها نصب و راه اندازی شده و مابقی نیز تا فردا نصب خواهد شد.

این مسئول گفت: در کنار این حمام های صحرایی علاوه بر آب شبکه، تانکرهای ثابت نیز قرارداده شده است. همچنین یک سری علمک های تقسیم آب برای شستشو ظروف و لباس در کنار این حمام ها نصب شده است که دسترسی راحتی برای مردم در این زمینه ایجاد شود.

وی از راه اندازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی نیز خبر داد و گفت: این سرویس ها در حال نصب و راه اندازی است.

تخت شاهی افزود: علاوه بر وجود آب پایدار در شبکه، روزانه ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار لیتر آب توسط تانکرهای سیار توزیع می شود. همچنین روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ هزار بطری آب بسته بندی نیز بین زلزله زدگان توزیع می شود.

وی گفت: طی هماهنگی با مجموعه وزارت نیرو، آشپزخانه مدرن و مجهزی نیز توسط این شرکت در سرپلذهاب استقرار یافته که از روز گذشته آغاز به کار کرده و روزانه حدود ۲ هزار دست غذا بین زلزله زدگان توزیع شده و این مقدار به مرور به ۲۰ هزار دست غذا در روز خواهد رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 آبان 1396، کدخبر: 4147803، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین