پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
این‌طور نیست که فکر کنیم هوا صاف است؛ زیرا هواشناسی سیاسی، ابرهای تیره‌وتار و گردوغبار آلوده را قبلاً پیش‌بینی کرده است و نباید از آن غفلت کرد.

شعارسال: گمانه‌های انتخاباتی با پایان اعلام شورای نگهبان و البته نزدیک شدن به پایان بررسی اعتراضات رو به اتمام است و قاعدتاً تأییدشدگان در مسیر تبلیغات و سازمان‌دهی گروهی، حزبی و یا استقلال، خود را مهیا می‌کنند.

البته در میان امیدوارم رعایت اخلاق و شئونات تبلیغاتی به‌خوبی صورت گیرد اما یقیناً برخی به سناریوهای پیش‌بینی‌شده دشمن و معارضان داخلی برای اختلال یا فروپاشی نظام نزدیک‌تر می‌شوند و موضوع نفوذ یا پی گیری‌های ساختار نرم دشمن یعنی فرایندهای رسانه‌ای، تبلیغاتی و اطلاعاتی هرچه بیشتر و بیشتر عملیاتی می‌شود.

این‌طور نیست که فکر کنیم هوا صاف است؛ زیرا هواشناسی سیاسی، ابرهای تیره‌وتار و گردوغبار آلوده را قبلاً پیش‌بینی کرده است و نباید از آن غفلت کرد.

بی‌تردید در رفت و آمدهای سیاسی و اقتصادی رسمی سرنخ‌هایی از این نفوذ و دشمنی را دیده‌ایم و خواهیم دید و البته بدون تعارف اگر دولت محترم گرایش به یک جناح برای مثال اصلاح‌طلب داشته باشد، بی‌دریغ مورد تعرض، نفوذ و یا فشار سیاسی طرف‌های مذاکره سیاسی و اقتصادی قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسید پیچیدگی انگاره‌های سیاسی این زمان اقتضا می‌کند همه‌کسانی که دل درگرو اسلام ناب محمدی، نظام جمهوری اسلامی، کشور پهناور ایران و منافع ایرانی دارند یعنی کسانی که هرکدام از این گزینه‌ها و حتی یکی از آن‌ها را دوست دارند باید چراغ بصیرت خود را روشن کنند و مراقب باشند دشمنی که همواره در طلب نفوذ و تخریب است از طریق آن‌ها وارد نشود.

البته یک واقعیت دیگری هم هست و آن این‌که برخی شخصیت‌ها همواره در طول تاریخ وقتی به خواسته‌های نهایی خود نرسیده‌اند، علی‌رغم ادعا منفعل دشمن شده‌اند و نمی‌توان باور کرد به‌سادگی افرادی که مدعی‌اند که برای مثال موفقیت دولت فعلی در رسیدن به قدرت از آن‌هاست در حال حاضر ساکت به یک‌گوشه‌ای نشسته باشند.

قطعاً آن‌ها به‌عنوان مهندسان و معماران توطئه مورد طمع دشمن هستند. یک واقعیت دیگر هزینه‌های مادی و اطلاعاتی است که به نظر می‌رسد در این دوره دشمنان و هزینه کنندگان جدیدی نیز همچون دولت حجاز، قطر و ترکیه نیز برای ایجاد مشکلات گوناگون برای نظام و کشور حاضر به یراق هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ یکشنبه 11 بهمن 1394، کد مطلب:17637، www.mojnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین