سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
یکی از مشکلات بزرگ کاربران پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم است که از سوی شماره‌های شخصی، شماره‌های ثابت یا سرشماره‌های تبلیغاتی به صورت انبوه در ساعت‌های مختلف شبانه روز بدون کنترل کاربر ارسال می‌شود و باعث شده تا نارضایتی زیادی میان کاربران تلفن همراه ایجاد شود.

شعارسال:یکی از مشکلات بزرگ کاربران پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم است که از سوی شماره‌های شخصی، شماره‌های ثابت یا سرشماره‌های تبلیغاتی به صورت انبوه در ساعت‌های مختلف شبانه روز بدون کنترل کاربر ارسال می‌شود و باعث شده تا نارضایتی زیادی میان کاربران تلفن همراه ایجاد شود.

به منظور رفع مشکل پیامک‌های تبلیغاتی، سامانه 195 برای پیگیری شکایت‌ها از پیامک‌های مزاحم ایجاد شده است که هم اکنون با توجه به توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تا به امروز ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه ۱۹۵، ثبت و حدود ۲ هزار و ۹۷۸ خط ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم مسدود شده است.

کاربران تلفن همراه می‌توانند شماره ارسال‌کننده پیامک را به همراه کد مانند ********۰۲۱ و به شکل ***۱۰۰۰، ***۲۰۰۰ و ***۳۰۰۰ و برای شماره‌های همراه شخصی به شکل *********۰۹ را برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند تا پیگیری برای برخورد با ارسال کننده پیامک تبلیغاتی یا مزاحم انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار28آبان 96،کدخبر: 560377، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین