پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
بازدید استاندار خراسان رضوی از فعالیت پلیس همزمان با سالگرد شهادت امام رضا(ع)

شعارسال: فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: تمام توان و ظرفیت پلیس برای تامین نظم و امنیت زائران و عزادارن روزهای پایانی ماه صفر و سالگرد شهادت امام رضا(ع) بکار گرفته شده است.

سردار قادر کریمی افزود: با تعامل و همکاری آگاهانه هیاتهای مذهبی، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و پشتیبانی همه سازمانهای امدادی و دستگاههای خدمات رسان هیچگونه مورد ناامنی تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: این مراسم در نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است زیرا برقراری نظم و تامین امنیت زائران و مجاوران بارگاه رضوی خدمتی است که باید بدون منت و با نهایت شایستگی آن را به انجام برسانیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با شاره به ورود افزون بر 300 هزار زائر پیاده به مشهد گفت: با اجرای طرحهای خاص ترافیکی و پلیسی امنیت این زائران نیز تامین شد. پلیس رضوی با تمام ظرفیت تا پایان مراسم سوگواری برای تامین امنیت عزادارن در حال آماده باش است.

روز 28 آبان ماه مصادف با سالگرد شهادت امام رضا(ع) چهار هزار هیات مذهبی از نقاط مختلف کشور در مشهد مشغول عزاداری هستند و بارگاه منور رضوی پذیرای افزون بر سه میلیون زائر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار: 28آبان1396 ، کدخبر: 793489: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین