پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر 21 درصد دانش آموزان استان چاق هستند.

شعارسال: معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر 21 درصد دانش آموزان استان چاق هستند.

حسن لنگری اظهارکرد: هم اکنون 21 درصد از دانش آموزان استان چاق و دارای اضافه وزن هستند که همه این دانش آموزان شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه 23 درصد دانش آموزان کشور دارای اضافه وزن و چاق هستند، ادامه داد: درصد دانش آموزان چاق و اضافه وزن استان از میانگین کشوری کمتر است.

لنگری با اشاره به اینکه آمار اضافه وزن در بین دانش آموزان استان مناسب نیست، افزود: BMI دانش آموزان در استان اندازه گیری شده و در نهایت به خانواده‌های دانش آموزان دارای اضافه وزن نامه‌ای به منظور پیگیری وضعیت فرزندشان داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه المپیادهای ورزشی به منظور مقابله با چاقی و کم تحرکی دانش آموزان برگزار می شود، گفت: باید خانواده‌ها نسبت به تغذیه فرزندان خود در مدرسه و منزل بیش از پیش توجه کنند.

لنگری با بیان اینکه مصرف مواد غذایی ناسالم در مدارس استان ممنوع است، یادآورشد: باید دانش آموزان از غلات و میوه ها برای خوردن در ساعات مدرسه استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 آبان 1396، کدخبر: 96082916884، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین