پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم روستای اهل سنت کوئیک در استان کرمانشاه اظهار امیدواری کردند که زلزله بهانه ای برای تخفیف مشکلات روستاهای کرمانشاه شود.

شعارسال: حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر امروز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و حضور در جمع مردم روستای زلزله زده کوئیک اظهار داشتند: ان‌شاءالله خدا بر دل های شما آرامش، صبر و سکینه خودش را نازل کند.

ایشان با بیان اینکه مشکلات شما زیاد است و قبل از زلزله هم زیاد بوده و زلزله بر آن افزوده است، اظهار امیدواری کردند که ان‌شاءالله این زلزله بهانه ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه کرمانشاه تخفیف پیدا کند. این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعلام اینکه من به مسئولین از ساعت اول و روز اول دائما سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته است، تصریح کردند: هم نیروهای مسلح و هم غیرنیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می کنم و ان‌شاءالله امیدوارم کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله حل شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان اظهار داشتند: از اینکه شما جوانان مومن، با نشاط و پر هیجان و پر احساس را در اینجا زیارت کردم، خوشحالم. خداوند همه شما را حفظ کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29آبان 96، کد خبر:4149325 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین