پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
مدیرکل ستاد بحران استان ایلام از شرایط بحرانی در شهرستان مهران بر اثر زلزله شب گذشته خبرداد.

شعار سالاحمد کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایلام، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 18:53 دقیقه زلزله با قدرت 5.3 دهم ریشتر استان ایلام با مرکزیت شهرستان مهران را لرزاند.

وی گفت: این زلزله شهرستان‌های مهران، ایلام، ملکشاهی، آبدانان، دهلران، بدره و دره‌شهر را لرزاند که خوشبخانه تلفات جانی در پی نداشت. با این وجود تمامی تیم های امدادی در این استان به حالت آماده باش درآمدند.

کرمی ادامه داد: این زمین لرزه خسارت هایی به منازل مسکونی و همچنین به زیرساخت های روستایی در این مناطق وارد کرد که کار ارزیابی و برآورد خسارت ها توسط تیم های ارزیاب در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: شب گذشته در فرمانداری شهرستان مهران جلسه ستاد بحران با مدیریت فرماندار و اعضای شورای تامین و ستاد بحران تشکیل شد و در این جلسه مقرر شد مردم در ورزشگاه شهرستان مهران، محوطه ستاد دانش آموزی و پایانه برکت اسکان دادند.

وی در پایان افزود: بدلیل زلزله شب گذشته ساعت شروع کار تمامی ادارات و مدارس در این استان امروز سه شنبه ساعت 9 صبح اعلام شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 30 آبان 96، کدمطلب:561094، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین