پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آغاز عملیات تولید خودروی فوتون در اسفند ماه امسال در بروجرد خبر داد.

شعار سال: محمدرضا صفی‌خانی امشب در جلسه ستاد تسهیل لرستان اظهار کرد: شرکت زاگرس خودرو در چند سال گذشته کاملاً راکد بوده و تنها کوره رنگ آن فعالیت می‌کرد، در سال گذشته عظیم خودرو با این شرکت وارد مذاکره و با یک قرارداد اجاره به شرط تملیک این شرکت واگذار شد.

وی ادامه داد: عظیم خودرو برای احیای این واحد تولیدی دو برنامه اصلی دارد که در کوتاه‌مدت اسفندماه امسال رسماً نخستین تولیدات این کارخانه وارد بازار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: شرکت پروتون در گذشته حاضر نبود که قرارداد دوباره برای تولیدات خود را با این شرکت ببندد اما خوشبختانه با رایزنی که با وزیر وقتت صنعت با این شرکت داشت نهایتاً شرکت پروتون مجاب شد که همچنان تولیدات خود را تنها در شرکت عظیم خودرو در ایران تولید و وارد بازار کند.

صفی‌خانی بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده باید نخستین تولیدات خودروی فوتون در اسفندماه امسال توسط شرکت عظیم خودرو وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قرارداد شرکت عظیم خودرو با پروتون باید در افق 3 ساله سالانه 25 هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت وارد بازار کشور شود، افزود: با اقدامات انجام‌شده توسط عظیم خودرو قطعات و ماشین‌آلات تولید خودروی جدید در ماه آینده وارد استان شده و نخستین تولیدات این شرکت تا پایان امسال وارد بازار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: باید گفت در اسفند ماه امسال تولید، مونتاژ و رنگ خودروها در این شرکت آغاز می‌شود و بر اساس توافق عظیم خودرو با پروتون باید تا سه سال آینده سالانه 25 هزار خودرو در این شرکت تولید و روانه بازار شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کدمطلب:13960824002057، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
1
ایشالله که این رونق تو همه جای کشور شکل بگیره و نه فقط در زمینه خودروسازی...در همه ی زمینه ها.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین