پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

شعار سال: اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز(یک شنبه 29 مردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان به رییس جمهور در خصوص تامین یارانه وام بازسازی بافت فرسوده شهر تویسرکان که به استناد مصوبه هیات وزیران مبنی بر پرداخت یارانه وام اقدام به بازسازی در بافت فرسوده شهر تویسرکان تذکر داد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به رییس جمهور در خصوص اینکه بر خلاف فرمایشات شما مبنی بر حمایت از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون تعدادی از آن ها عازم خارج و مهاجرت از کشور هستند لطفا مقدر فرمایید که حداقل از مهاجرت نخبه محترم آقای دکتر آجرلو جلوگیری شود .

تذکر قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رییس جمهور؛ درباره نظارت بر عملکرد مالی و هزینه کرد بانک ها و مدیران بانک های مربوطه؛ همچنین به وزیر کشور در رابطه با تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری.

تذکر قاضی پور، بهادری و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد و دارایی درباره نظارت بر عملکرد افرادی که از طرف وزارت امور اقتصاد و دارایی در شرکت ها معرفی شده تا از سهام عدالت صیانت کنند.

تذکر شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر کشور درباره اعزام هیات فوری جهت رسیدگی به وضع نا بسامان شهرستان سیرجان و بردسیر بر اثر سیل اخیر که منجر به تخریب جاده ها ، مدارس و اعزام هیاتی از ستاد بحران جهت رسیدگی و ارائه طریق جهت حل مشکل؛ همچنین به وزیر راه و شهرسازی اعزام هیات فوری برای رسیدگی به وضع نابه سامان جاده های روستایی در شهرستان بردسیر و سیرجان.

تذکر حسن کامران نماینده مردم اصفهان به رییس جمهور درباره علل بی توجهی به گردشگری و صنایع دستی.

تذکر علی وقف چی نماینده زنجان و طارم به رییس جمهور درباره دلیل عدم انعکاس مشکلات سپرده گذاران کاسپین و آرمان بعد از 9 ماه از طریق صدا وسیما.

محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد به رییس جمهور درباره بلااستفاده ماندن سد ایوشان به دلیل تخصیص قطره چکانی اعتبارات به اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی و همچنین به وزیر نیرو درباره وضعیت تخصیص آب لرستان زیرمجموعه حوضه آبریز کرخه از خوزستان تذکر داد.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین به اتفاق مجمع نمایندگان استان اردبیل به وزیر جهاد کشاورزی درباره پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی عشایر استان اردبیل؛ همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در مورد اینکه چرا بها و خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل بعد از گذشت 2 ماه از زمان خرید پرداخت نشده است؟

تذکر ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار به وزیر نیرو در خصوص چرا انتقال آب کشاورزی از سد البرز که بیش از 8 سال شروع شده و 10 میلیارد تومان هزینه شده هنوز به اتمام نرسیده است؟

تذکر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم جلوگیری از اتلاف زمان در حل مشکل موسسه اعتباری آرمان در اسرع وقت؛ سزاوار نیست بیش از این سپرده گذارانی که اکثر آن ها از قشر کارگر و ضعیف جامعه هستند در انتظار بمانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 29 آبان 96، کدمطلب:345389، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارمیا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
فقط گفتن ک مهم نیس.باید عمل بشه.شرایط زندگی برای نخبه های ما راحت بشه و امکانات زیادی واسشون فراهم شه.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین