پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
پور یوسف: بهزیستی در حال حاضر ۵۰۰ هزار مدد جوی پرونده دار تحت پوشش دارد و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد.

شعارسال: پور یوسف: بهزیستی در حال حاضر ۵۰۰ هزار مدد جوی پرونده دار تحت پوشش دارد و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد.

حمیدرضا پور یوسف مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی در همایش علمی کاربردی مدیران بهزیستی شهرستان های خراسان رضوی در شهرستان قوچان ضمن اشاره به مشکلات معلولین در جامعه، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات خوب انجام شده در استان، در حال حاضر، رتبه خراسان رضوی در سطح کشور از نظر مناسب سازی معابر و اماکن عمومی دوم است که قصد داریم با همکاری مردم و نهادهای اجرایی، آن را به اولین رتبه کشور برسانیم.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در نتیجه اجرای طرح کاهش طلاق بهزیستی، رتبه خراسان رضوی در کل کشور در این آسیب در سه سال گذشته هشت برابر کاهش یافته است، عنوان کرد: در حالی که رتبه خراسان رضوی در سال ۹۳ در بحث طلاق، رتبه اول کشور بود در سال ۹۵ این میزان به رتبه هشتم رسیده و درسال ۹۶ پیش بینی می شود که باز هم کمتر شود.

وی اعلام کرد: بهزیستی در حال حاضر ۵۰۰ هزار مدد جوی پرونده دار تحت پوشش دارد و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی سه آسیب عمده و اصلی کشور را خشونت، اعتیاد و طلاق برشمرد و تصریح کرد: این الگو در سطح استان نیز مصداق دارد و به همین دلیل، در این سه حوزه، بهزیستی با قوت و وسعت وارد شده است که در این زمینه، در سال گذشته، خدمات سطوح مختلف پیشگیری در بهزیستی به رشد ۷۰ درصدی دست یافته است.

پور یوسف ادامه داد: بهزیستی برای اولین بار در تاریخ قانونگذاری کشور، متولی سلامت اجتماعی شناخته شده و همه فعالیت های همکاران ما در واحدهای تخصصی بهزیستی، به همین سمت حرکت می کند.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی در پایان در زمینه آسیب طلاق در استان خراسان رضوی گفت: علاوه بر کاهش کلی رتبه طلاق استان در سطح کشور، در شش ماه اپل امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد کاهش طلاق در استان داشته ایم که یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.

شایان ذکر است همایش دو روزه علمی کاربردی مدیران ستادی و شهرستان های بهزیستی خراسان رضوی یکم و دوم آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 1 آذر 1396، کدخبر: 640100، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین