پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به دنبال گرد و غبار شدید هوا و بارندگی‌های دیروز اهواز تا این لحظه 154 نفر با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند.

شعار سال: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با اشاره به به گردو خاک و بارش‌های دیروز در اهواز اظهار کرد: در پی این بارندگی‌ 154 نفر با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه در سطح شهر اهواز مراجعه کرده‌اند.

فرهاد حمزه لویی افزود: از این تعداد چهار نفر در بخش عمومی و یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و 149نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: تاکنون آمار مراجعات تنفسی ما در این فاصله زمانی پس از بارندگی نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.
دیروز میزان گرد و خاک در اهواز به هشت هزار و 714 میکروگرم بر متر مکعب رسید و بدنبال آن تمامی مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها در شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، دشت آزادگان و هویزه در نوبت عصر تعطیل و کار تمامی ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان اهواز به جزء مراکزبهداشتی درمانی، امدادی،عملیاتی تا ساعت 12 اعلام شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۱۹۱۰۷۳۶، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین