پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سه نوآوری شرکت های دانش بنیان فارس در قالب طرح های تولید پیش داروی ضد سرطان تاکسول، رنگ مقاوم دربرابر حرارت، جریان الکتریکی و خوردگی با نام 'سنتر نانو گرافن' و ابزار تمیزکننده دهانه چاه به کمک امواج فراصوت همزمان با هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی رونمایی می شوند.

شعار سالدکتر فرید مُر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال در 2 سطح ملی و استانی برگزار می شود که رونمایی از این طرح های شرکت های دانش بنیان فارس در سطح ملی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: برنامه های ویژه هفته پژوهش و فناوری در سطح استان فارس از چهارم تا دهم آذرماه و در سطح ملی از 22 تا 27 آذرماه جاری برگزار می شود.
این مقام مسئول گفت: در هفته پژوهش و فناوری استانی از سه ایده و سه نوآوری برتر در این پارک رونمایی و برای شرکت در جشنواره ملی معرفی می شود.
مُر ادامه داد: هم اینک 241 شرکت فناور در پارک علم و فناوری فارس مستقر هستند که 32 شرکت از این تعداد به صورت دانش بنیان در حال فعالیت هستند.
وی گفت: این پارک هم اینک ظرفیت پذیرش و میزبانی 300 شرکت را دارد و با توسعه فضا در آینده نزدیک، این ظرفیت افزایش می یابد.
رئیس پارک علم و فناوری فارس اظهار کرد: پارسال بیش از 40 درصد بودجه پارک صرف حمایت از شرکت ها شد که پیش بینی می شود این حمایت ها در صورت تداوم تنگناهای اعتباری با چالش هایی مواجه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:82738746، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین