پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
معاون دانشگاه زنجان رقم قرارداد طرح‌های پژوهشی این دانشگاه با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: رکورد طرح‌های پژوهشی دانشگاه زنجان در طول ۴۰ سال گذشته شکسته شد.

شعار سال: ابوالفضل جلیلوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پژوهش از دو جنبه قابل بررسی است که یکی از آنها به رسالت و وظیفه اصلی دانشگاه مربوط می‌شود.

وی با اشاره به رقابت شدید دانشگاه‌ها ابراز کرد: دانشگاه‌ها در حال گذر از نسل‌های پیشین به نسل سوم و چهارم هستند و موضوع کارآفرینی از بحث‌هایی است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه تافته جدا بافته از جامعه بیرون خود نیست بیان کرد: دانشگاه‌ها با توجه به نیازهایی که از طرف جامعه بیرون احاساسمی‌کنند، پژوهش‌های خود را به سمتی سوق می‌‌دهند که ماحصل این پژوهش‌ها کاربردی، تقاضامحور و مسئله‌مدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: در اثر اعتمادسازی انجام گرفته بابتعاملی با بیرون از دانشگاه برقرار شده که بر اساس آن سعی می‌‌شود نیازهای جامعه احصاو طرح‌‌های پژوهشی بر اساس آن انجام شود.

جلیلوند به تشکیل کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه سعی شده نیازهای دستگاه‌های اجرایی مدیریت و در دانشگاه مورد واکاوی قرار گیرد و راهکارهای حل آن به دستگاه‌های سفارش دهنده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال رکورد طرح‌های پژوهشی خارج از دانشگاه در طول بیش از 40 سال گذشته شکسته شد عنوان کرد: امیدواریم امسال میزان طرح‌های پژوهشی به رشد 100 درصدی برسد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان رقم قرارداد طرح‌های پژوهشی این دانشگاه با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان برشمرد و گفت: در تاریخ دانشگاه زنجان این روند سابقه نداشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1580886، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین