پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار ‌چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید سید‌محمد کاظم زاده پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش را تبریک گفت و اظهارداشت: خداوند توطئه دشمنان را خنثی کرد و این پیروزی بزرگ را بعد از دو ماه عزاداری به ملت دلیر و همیشه در صحنه ایران هدیه داد.

شعار سال: امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: شجره خبیثه داعش یکی از توطئه‌های استکبار جهانی بود که با تدبیر و دشمن‌شناسی رهبر معظم انقلاب‌، تمامی توطئه‌های آن‌ها یکی بعد از دیگری خنثی شد و نهایتا خودشان را نابود ساخت و شکست سخت و سنگینی را بر آمریکا تحمیل کرد.

استاد حوزه با بیان اینکه جنایات داعش در سوریه و عراق در دنیا کم‌سابقه بود خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم فاطمیون افغانستان‌، زینبیون پاکستان و حیدریون عراق‌، نیروهای جبهه مقاومت اعم از حشد‌الشعبی، ارتش و دیگر نیروهای مبارز با دادن جان خود را در راه اسلام و مقابله با داعش باعث شدند امنیت در منطقه حاکم شود.

وی تصریح کرد: شکست داعش تنها با توکلبه خدا و با کمک ائمه اطهار(س) و دعای شهدا عملی شد زیرا شهدا بر همه امور کشور نظارت دارند و اعمال و رفتار ما را نیز مشاهده می‌کنند و با دعای آنان این پیروزی به دست آمد.

امام‌ جمعه موقت کاشان اذعان داشت: حمله داعش به عراق و سوریه بهانه بود و هدف اصلی داعش نابودی جمهوری اسلامی ایران بود که رهبر فرزانه انقلاب با روشنگری های و رهنمودهای داهیانه خود نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

اسلامی تبار ضمن اشاره به نقش مهم سپاه و فرماندهی سردار سلیمانی در پیروزی جبهه مقاومت افزود: شهدای مدافع حرم بر خلاف شهدای دفاع مقدس با مخالفت فراوان بعضی احزاب با داعش جنگیدند و آن‌ها را به زبالدان تاریخ فرستادند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی سلیمانی اردهالی نیز اظهار داشت: استکبار و صهیونیست فهمیده آنچه که باعث به چالش کشیده شدن آنهاست نظام جمهوری اسلامی ایران است‌، کشوری که مانع فروپاشی عراق شد پس دشمن هیچگاه دست از سر ما برنخواهد داشت و توطئه های او ادامه خواهد داشت لذا ما باید با قدرت و اقتدار در مقابل دشمن بایستیم.

امام جمعه اردهال کاشان تصریح کرد: برای مقابله با دشمن داشتن بصیرت و انسجام بین همه نیروها و جناح های سیاسی لازم است و تا زمانی که وحدت داشته باشیم و هوشیار باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 1581767: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین