پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
در این بسته خبری به مهمترین اتفاقات اصناف اصفهان در هفته ای که گذشت می پردازیم.
شعار سال: یکی از مهمترین اتفاقات هفته گذشته اتاق اصناف اصفهان مربوط به نطق سیاسی و اقتصادی رییس اتاق اصفهان در ششمین اجلاس اتاق های اصناف ایران بود.
وی در بخش اعظمی از سخنان خود به ممنوعیت ورود روسای اتاق های اصناف به شوراهای اسلامی شهر و روستا و فشار وزارت کشور بر اعضای صنفی راه یافته به شوراها برای استعفا پرداخت و به این وضعیت اعتراض کرد. لازم به ذکر است وی نماینده دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان بود . وی در لیست اصولگرایان جبهه پایداری مشهور به نجبا بود که از ورود به شورای پنجم بازماند.
یکی دیگر از اعتراضات وی افزایش فشار به اتاق های اصناف برای تامین بودجه بازرسی اصناف بود.
گلایه از اداره امور مالیات برای ورود به حساب های زیر پنج میلیارد تومان و همچنین تقاضا برای اصلاح مالیات بر ارزش افزوده مواردی بود که وی به آن پرداخت.
وقوع زلزله در کرمانشاه و کمک های نوع دوستانه بازاریان اصفهان با محوریت اتحادیه های صنفی و خیرین بازار در صدر اخبار قرار داشت.
آگهی انتخابات اتحادیه رستوران داران اصفهان که چندی پیش خبر پلمپ بایگانی آن رسانه ای شده بود در روزنامه به چاپ رسید. براساس این گزارش چهار آذر انتخابات این اتحادیه با حضور رییس اتحادیه پیشین این نهاد برگزار خواهد شد.
فرشاد جعفریان عضو کمیسیون آموزش اتاق اصناف اصفهان استعفا داد.
حمیدرضا نیکخواه پس از تایید رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان به کمیسیون آموزش راه خواهد یافت.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 240111، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین