پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سبک زندگی در عصر جدید و بروز بیماری های مختلف بر اثر کم تحرکی و عدم تغذیه صحیح، اهمیت ورزش و تربیت بدنی را در سلامت جامعه نمایان کرد.

شعار سال: شهریار فولادوند روز چهارشنبه در هفتمین همایش تربیت و سلامت که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در مجموعه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت کار با ارزش و بزرگی با عنوان تربیت نسل نوجوان و جوان که سرمایه ها کشور به شمار می روند در ابعاد مختلف توسط طیف وسیعی به نام معلمان و آموزگاران انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: همه در این مجموعه بزرگ تلاش می کنند تا این سرمایه های کشور برای زندگی سالم فردی و اجتماعی جامعه آینده بیش از پیش آماده شوند.

فولادوند بیان داشت: از ویژگی هایی که کار تربیت بدنی و معلمان تربیت بدنی را بسیار پراهمیت کرده این است که با ابزار بسیار مهم به نام توسعه ورزش می توان در سلامت و تربیت سازندگان جامعه آتی که همان کودکان و نوجوانان و جوانان هستند تاثیر عمیق و ماندگار داشت.

وی عنوان کرد: این مهم نه تنها بر کسی پوشیده نیست، بلکه هر چه پیش می رویم و در زندگی مدرن غوطه ور می شویم و به سمت زندگی ماشینی پیش می رویم اهمیت تربیت بدنی در جامعه و نیاز آن برای حفظ سلامتی بیشتر نمایان می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که سبک زندگی، نسبت به گذشته متفاوت شده است و کم تحرکی در آن به وضوح دیده می شود که همین کم تحرکی عامل بسیاری از بیماری های در جامعه است.

فولادوند گفت: کودکان وجوانان ما گرفتار کم تحریکی شده و بیماری چاقی در بین دانش آموزان به دلیل همین کم تحرکی در حال افزایش است، در چنین شرایطی کار مربیان و معلمان تربیت بدنی بسیار مهم و سازنده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: بنابراین حوزه تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش از حوزه های با اهمیت به شمار می رود و باید به این رکن اصلی در سیستم آموزش و پرورش توجه بیش از پیش شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 4152353، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین