پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
فرمانده انتظامی استان مرکزی از سرقت مسلحانه بانک تجارت میدان انقلاب شهرستان اراک خبر داد.

شعار سال: کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 13:30 ظهر امروز گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه به بانک تجارت میدان انقلاب شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام این گزارش ماموران انتظامی به محل اعزام و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سارق فردی است که پس از ورود به شعبه بانک با تهدید اسلحه اقدام به سرقت مبلغی وجه نقد کرده و بلافاصله با استفاده از موتورسیکلت بانک را ترک کرده است.

عزیزی ادامه داد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس فرد سارق لحظاتی بعد از سرقت در یکی از محله‌های شهرستان شناسایی شد و با توجه به اینکه این فرد مسلح به سلاح گرم بود، در یک عملیات برنامه ریزی شده، دستگیر شد.

وی در ادامه از مصدومیت سارق و یکی از ماموران انتظامی در عملیات دستگیری خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه علاوه بر سارق که بر اثر شلیک ماموران دچار مصدومیت شد، یکی از ماموران زحمت‌کش نیروی انتظامی نیز دچار مصدومیت شد، که هر دو نفر هم اکنون در بیمارستان بستری بوده و حالشان مساعد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 30 آبان96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۳۰۰۰۱۲۷۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین