پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: این استان در روز‌های آتی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری است.

شعارسال: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: این استان در روز‌های آتی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری است.

مهدی جمال اظهار داشت: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری از روز 12 آغاز و روز 14 خاتمه می‌یابد و استان سمنان به مدت 3 روز میزبان این جشنواره و قصه‌گوی برتر این جشنواره است.

وی با بیان اینکه مرحله‌های شهرستانی و استانی پیش‌ازاین در هر استانی انجام‌شده است گفت: پس از داوری‌های انجام‌شده و برگزاری مسابقات شهرستان و استان تعداد 41 قصه‌گوی برگزیده به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه اثرهای برگزیده و راه‌یافته به جشنواره نیز مورد داوری داوران برتر کشوری قرار می‌گیرد تصریح کرد: این 41 قصه گوی برگزیده در این جشنواره از 7 استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جمال خاطرنشان کرد: در این جشنواره نیز پس از داوری تعداد 6 نفر برگزیده نهایی انتخاب و به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره استان سمنان میزبان 7 استان هم‌جوار خود است گفت: استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، تهران و البرز در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری در استان سمنان حضور دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری با حضور داوران برجسته کشوری در این حوزه برگزار می‌شود افزود: مجید قناد، حسن دولت‌آبادی و محمد سیمزاری داوران این جشنواره هستند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در 5 حوزه برگزار می‌شود که هر حوزه نیز میزبان 7 استان هم‌جوار خود است و استان سمنان نیز میزبان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396، کدخبر: 1584982، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین