پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبارات پژوهشی٬عاملی مهم برای توسعه استان است و برگشت اعتبارات پژوهشی به هر دلیلی پذیرفتنی نیست.

شعارسال: استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبارات پژوهشی٬عاملی مهم برای توسعه استان است و برگشت اعتبارات پژوهشی به هر دلیلی پذیرفتنی نیست.

محمدرضا صالحی صبح امروز در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خراسان شمالی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار و پیشرفت خراسان شمالی٬ باید اهمیت پژوهش و یافته‌های پژوهشی را درک کنیم.

وی افزود: جذب اعتبارات پژوهشی عاملی مهم در توسعه استان است و باید به سمت افزایش این اعتبارات و میزان آن برویم. برگشت اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان٬ با هر عنوان و دلیلی که باشد٬ پذیرفتنی نیست.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعطای تسهیلات در بخش‌های مختلف پژوهشی و علمی گفت: امسال بیش از 100 میلیون تومان تسهیلات در این بخش‌ها به متقاضیان استان داده شده است.

صالحی در ادامه با اشاره به اهمیت پژوهش و یافته‌های آن تاکید کرد: پژوهش باعث تجدید نظر در رویه‌ها می‌شود و نظریه‌ها و قوانین را تغییر می‌دهد. کارهای بدون پژوهش٬ سکون آور و بی دلیل است و همه تحقیقات و فعالیت‌های عمرانی و غیر عمرانی استان باید بر محور پژوهش باشد.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از بخش‌های استان خواهان اعطای تسهیلات با سود صفر درصد هستند٬ این موضوع را قابل تامل خواند و گفت: از این اظهار نظرها تعجب می‌کنم. باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آذر 1396، کدخبر: 1584615، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
100 میلیون تومن پول تاکسی پژوهشگرا هم نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین