پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، از انعقاد قرارداد بازنگری طرح آمایش سرزمین گیلان در تیر ۹۶ خبر داد و گفت: برای تداوم کارگاه هم اندیشی آمایش سرزمین استان را به چهار ناحیه و ۱۲ کارگروه تقسیم خواهیم کرد.

شعار سال: کیوان محمدی در اولین کارگاه هماندیشی مرحله شناخت و تحلیل وضع موجود برنامه آمایش استان گیلان، اظهار کرد: امیدواریم این کارگاه طی ماههای آینده تکرار شود تا ما بتوانیم برای استان خودمان تصمیم مناسب و جامعی را اتخاذ کنیم و راه توسعه گیلان را برای خود و آیندگان روشن سازیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان گیلان، با بیان اینکه موضوع آمایش سرزمین در کشور از سال ۸۴ آغاز شد، افزود: مطالعات اولیه طرح آمایش در اکثر استانها صورت گرفت، اما با انحلال سازمان مدیریت و برنامهریزی، کار رها شد و به نتیجه مطلوب نرسید.

وی اضافه کرد: دفتر آمایش توسعه منطقهای در سال ۹۰ مجددا کار آمایش را شروع کرد و دانشگاه گیلان عهدهدار این طرح در استان شد و تا پایان سال ۹۳ کار را به اتمام رساند.

این مقام مسئول، با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامهریزی در اردیبهشت ۹۴ و سپرده شدن طرح آمایش به این سازمان، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامهریزی در مرکز در تاریخ نه شهریور ۹۵ طی چند صفحه ایراداتی را بر طرح اولیه آمایش گیلان وارد کرد و خواستار بازنگری شد.

محمدی، با بیان اینکه در بازنگری ابتدا بر روی تیم آمایش سرزمین گیلان مطالعات انجام دادیم، گفت: تیم جدید را در قالب معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی تهران تعریف کردیم که از سابقهداران سازمان مدیریت و برنامهریزی هستند.

وی از انعقاد قرارداد بازنگری طرح آمایش سرزمین گیلان در تیر ۹۶ خبر داد و اضافه کرد: مقرر شد طی چندماه کار بازنگری انجام شود. در این راستا قطعا نیازمند مشاوره مدیران، فرمانداران و همه صاحبنظران و کارشناسان استان هستیم تا همانند تدوین برنامه ششم ما را یاری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی گیلان، تجدیدنظر در طرح آمایش را با هماهنگی مرکز دانست و یادآور شد: برای تداوم کارگاه هماندیشی آمایش سرزمین، استان را به چهار ناحیه و ۱۲ کارگروه تقسیم خواهیم کرد تا طرح تخصصی بررسی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی سداد، تاریخ انتشار 2 آذر 96، کد مطلب: 4093 ، www.gilsadad.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین