پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت:تخریب خانه نائل به علت تعریض مسیر و به درخواست همسایگان این محل و توسط مردم انجام شده است.

شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت:تخریب خانه نائل به علت تعریض مسیر و به درخواست همسایگان این محل و توسط مردم انجام شده است!

وی ادامه داد: بنای تاریخی خانه نائل به ثبت ملی رسیده است و از زمانی که تخریب دیوارهای خانه به این اداره کل اطلاع داده شد، در حال پیگیری و شناسایی متخلفان هستیم.

الهیاری خاطرنشان کرد: از عاملان تخریب خانه شکایت و مقرر شده که دیوار در همان مکان قبلی مرمت شود. ظاهرا شهرداری اصفهان نیز در این موضوع نقش داشته است هرچند تخریب با درخواست مردم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ظاهرا علت تخریب بنا تعریض مسیر بوده است. با عاملان و مسببان این اتفاق برخورد جدی خواهیم کرد و پای شکایت خود از عاملان این موضوع محکم می ایستیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی افزود: خانه تاریخی سید جواد نائل در کوچه مسجد مصری در محله طوقچی قرار دارد و بنای آن مربوط به دوران صفویه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب: 211094 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین