پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی استان مرکزی در گرو تامین اعتبار لازم است و باید درصد تخصیص اعتبارات درن ظر گرفته شده افزایش یابد.

شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی استان مرکزی در گرو تامین اعتبار لازم است و باید درصد تخصیص اعتبارات درن ظر گرفته شده افزایش یابد.

مجید شارقی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر شمالی اراک از جمله مهم‌ترین پروژه‌های راه و شهرسازی استان است که با تصویب هیئت دولت در قالب وجوه سرمایه‌گذاری توسط جهاد نصر اراک در مرحله پایانی انجام امور اداری و انعقاد قرارداد است.

وی افزود: این پروژه به طول 62 کیلومتر و با سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومان انجام می‌شود که 30 درصد آن توسط دولت و 70 درصد توسط سرمایه‌گذار تامین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: این آزادراه بخشی از آزادراه سراسری تهران به سمت اندیشمک است که مطالعات مسیر صورت پذیرفته و با ورود سرمایه‌گذار فرآیند انجام آن در استان آغاز می‌کند.

شارقی تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح فرمهین با کمربندی شمالی با قراردادی بالغ بر 60 میلیارد ریال در حال اجرا است که دارای 68 درصد پیشرفت فیزیکی است و حدود 40 درصد این پیشرفت در ابتدای سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: احداث باند دوم اراک - فرمهین به طول 43کیلومتر، تاکنون 30کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در سال جاری با قراردادی بالغ بر 68 میلیارد ریال آغاز گردیده و دارای 33 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بهسازی محور آهنگران-کمیجان نیز با تامین اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور در سال 96 آغاز شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات امیدواریم تا پایان تیرماه 97 به پایان برسد.

شارقی عنوان کرد: پیش بینی اعتبارات خوب است ولی در زمینه تخصیص اعتبار با مشکل روبه‌رو هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آذر 1396، کدخبر: 1586312، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین