پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
اسماعیل نجار در شبکه خبر از اقدامات موقت مدیریت بحران برای زلزله زدگان خبر داد .

شعار سال: اسماعیل نجار در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: طی بازدیدهای انجام شده از روستای جوانرود تا پل ذهاب همه زلزله زدگان زیر چادر زندگی می کنند.
او ادامه داد: پس از سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، در دولت تصمیم گرفته شد اعتبارات لازم جهت ایجاد سرپناه مطمئن برای زلزله زدگان فراهم شود و طی این تصمیم ۵۰ درصد از کمک های بلاعوض به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد.
نجار گفت: قرارگاه خاتم قبول زحمت کرده تا کانکس های مورد نیاز به منظور اسکان موقت را فراهم آورد و تاکنون ۲۰۰ سایت استقرار کانکس ایجاد شده این در حالیست که اقدامات لازم برای تعمیر خانه های آسیب دیده آغاز شده و تعداد زیادی از مردم برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.
نجار در استودیو گفت: ساعت های طلایی حادثه را از دست ندادیم، در ساعات اولیه زلزله کرمانشاه بیش از هزار دستگاه خودروی راه سازی بکار گرفته شد تا آواربرداری صورت پذیرد. در خصوص تقسیم آذوقه هم ۲۵ هزار خانوار دفترچه دریافت آذوقه را دریافت کرده اند تا از سهمیه یک ماهه بهره مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 5 آذر 96 ، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین