پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
پیکر جاوید جهانگیری پس از وداع در ورزشگاه تختی لاهیجان از مقابل بیمارستان شفای این شهر به سمت آقاسیدمحمد یمنی تشییع و در آرامستان آقامیرشهید به خاک سپرده شد.

شعار سال: مراسم تشییع پیکر جاوید جهانگیری اسطوره فوتبال لاهیجان، کاپیتان سابق ملوان و سپیدرود و بازیکن سابق تیم ملی ایران یکشنبه پنج آذر در لاهیجان برگزار شد.

مرحوم جهانگیری متولد سال ۱۳۲۷ بود و سابقه بازی در دو تیم قدیمی و پرطرفدار سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی را در کارنامه ورزشی خود داشت.

وی به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شده بود و سابقه دو بازی ملی در کارنامه ورزشی این بازیکن خوش اخلاق گیلانی وجود دارد و او آخرین بازیکنی بود که از تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ خط خورد.

نصرت ایراندوست یکی از مربیان با سابقه فوتبال کشور و دوست صمیمی جاوید جهانگیری در این خصوص گفت: دوست با ارزشی را من و جامعه ورزش از دست دادیم و این ها به جای خود مخصوصا لاهیجانی ها یک مرد با ارزش را از دست دادند. ما قبل از تاسیس باشگاه ملوان از سال ۴۵ و در مسابقات آموزشگاه ها با هم دوست بودیم، خاطرات زیادی با جاوید داریم شهرهای زیادی با هم رفتیم، شیرین ترین خاطره هم برمی گردد به فصل ۷۵-۷۶ که به ما کمک زیادی کرد که ملوان را از لیگ دسته یک به لیگ برتر بیاویم.

66

55

55

44

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 1245355، www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین