پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: صبح امروز نوزدهمین مانور زلزله در مدارس استان اصفهان با شعار "مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور"برگزار شد.

شعارسال: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: صبح امروز نوزدهمین مانور زلزله در مدارس استان اصفهان با شعار "مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور"برگزار شد.

محسن مومنی با اشاره به برگزاری نوزدهمین مانور زلزله در مدارس اظهار داشت: این مانور با محوریت دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس اصفهان انجام شد.

وی افزود: برای آموزش و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مباحث امداد و نجات در راستای کمک به افراد زلزله‌زده در مواقع بروز زلزله، این مانور برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه باید بحث آموزش امداد و نجات جدی‌تر دنبال شود، بیان کرد: با این کار می‌توانیم جان تعداد بیشتری از افراد را در مواقع بروز زلزله نجات داده و آمار تلفات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر مسئول کارگروه امداد و نجات است، گفت: صبح امروز در مدارس اصفهان مانور زلزله برگزار شد و به صورت نمادین در "مدرسه شعرباف" با حضور 6 تیم امداد و نجات اجرا شد.

ساعت 8 صبح امروز زنگ مانور زلزله در مدارس اصفهان نواخته شد و مانور زلزله همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه شعرباف اصفهان برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 آذر 1396، کدخبر: 1587292، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین