پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) روز دوشنبه بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره اینکه «رابرت لوینسون»، کارمند بازنشسته اف‌بی‌آی در ایران ناپدید شده گفت که این نهاد آمریکایی از تلاش برای یافتن وی دست نخواهد کشید.

شعار سال: پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) روز دوشنبه بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره اینکه «رابرت لوینسون»، کارمند بازنشسته اف‌بی‌آی در ایران ناپدید شده گفت که این نهاد آمریکایی از تلاش برای یافتن وی دست نخواهد کشید.

شناسه کاربری دفتر سازمان «اف‌بی‌آی» در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «رابرت لوینسون 3250 روز پیش در جزیره کیش ایران مفقود شد. اف‌بی‌آی تا زمان بازگشت امن او، از تلاش دست نخواهد کشید.»

پیش از این سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز سه شنبه (29 دی) در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفته بود که «لوینسون» اکنون در ایران نیست.

با وجود این شبکه خبری «سی‌ان‌ان» از قول منابعی که اشاره‌ای به نام آنها نکرده بود مدعی شد لوینسون هنوز داخل ایران است.

پیش از این آمریکا ادعا کرده بود، لوینسون در تاریخ نهم مارس 2007 (18 اسفند 85) در جزیره کیش ناپدید شده است.

ایران بارها ادعاها در خصوص دست داشتن در موضوع ناپدید شدن لوینسون را رد کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس که در سال 2013 منتشر شد، این مأمور پیشین «اف‌بی‌آی» برای سازمان جاسوسی آمریکا «سیا» کار می کرده است.

اخیرا پنجتبعه آمریکا که ایرانی تبار هستند از جمله جیسون رضائیان، امیر حکمتی و سعید عابدینی در جریان مبادله زندانیان با ایران، آزاد شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار12 بهمن 1394، کد مطلب: 13941112001845 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین