پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
رویداد ۳ روزه نوآورانه حمایت از ایده‌های نو و استارتاپها در فضای بانکداری و پرداخت الکترونیکی، برگزار می شود.

شعار سال: رویداد فناوری مالی که به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد، فرصتی در اختیار صاحبان ایده و علاقمندان در بخش‌های برنامه‌نويسی مبتنی بر وب و تلفن همراه، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می دهد تا ایده های خود را مطرح و حمایت های لازم برای پیاده سازی ایده هایشان را دریافت کنند.

فناوری مالی یا فین‌تک (FinTech) نوعی از فناوری است که با استفاده از توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ارائه خدمات مالی نوآورانه می‌پردازد. در این راستا رويداد نوآورانه فین تک (fintechtrigup) توسط واحد پرداخت الکترونیکی شرکت دانش بنیان فناپ با هدف فرهنگ سازی ایده پردازی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی برگزار می شود.

در این رویداد، شرکت کنندگان ایده های خود را در حوزه های مالی، بانکی، پرداخت الکترونیکی وبورس مطرح می کنند. آنها با حضور در این رویداد، برای توسعه و ارائه محصولشان به بازار، به تعداد زیادی از خدماتی که حامیان در اختیارشان قرار می دهند، دسترسی پیدا می کنند. در روز برپایی مراسم، کارگاه آموزشی متناسب با حوزه فعالیتی رویداد برگزار می شود. پس از آن، شرکت کنندگان با دریافت انواع API، محصول اولیه خود را به داوران ارائه می دهند.

نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده سازی و قرارگیری در زنجیره ارزش حامیان رویداد، از مهمترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده ها تاثیر دارد.

شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب موفقیت، علاوه بر دریافت جایزه، می توانند از حمایت های تخصصی و مالی برای تجاری سازی ایده های خود استفاده کنند.

ثبت نام شرکت در این رویدا تا اول اسفند ماه ۱۳۹۴ از طریق سایتevents.trigup.comانجام می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار13 بهمن 1394، کد مطلب: 3040043: www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین