پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به ۱۷۶۴ خانواده آسیب دیده زلزله شهرستان دالاهو به خاطر سردسیر بودن هوا کانکس تحویل داده می‌شود.

شعار سال: هوشنگ بازوند امروز در جلسه هماهنگیمدیریت بحرانکه در شهرستان دالاهو برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان در شهر کرندغرب نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است. دولت ۶ میلیارد تومان آن را تأمین می‌کند و خیرین نیز به گفته وزیر محترم بهداشت آماده همکاری هستند. دانشگاه علوم پزشکی تفاهم‌نامه مربوطه را تا ده روز آینده آماده کند و پس از امضای استاندار، برای پیگیری و امضاء به نظر وزیر محترم برساند.

استاندار کرمانشاهبیان کرد: به ۱۷۶۴ خانواده آسیب دیدهزلزلهشهرستان دالاهو که منازل مسکونی آنها قابل سکونت نیست، به خاطر سردسیر بودن هوا طی پانزده روز آینده کانکس تحویل میشود.

بازوند افزود: در مناطق شهری دالاهو، هرجا که خانه ای ناامن تشخیص داده شود و منزل مربوطه دارای عرصه باشد، کانکس برای نصب در حیاط منزل تحویل آسیب دیدگان خواهد شد. برای واحدهایی که فاقدعرصه لازم باشند با هزینه دولت، برای آسیب دیدگان، منزل اجاره میشود.

هیچ توجیهی برای عدم سوخت‌رسانی به موقع نمی‌پذیرم

وی اظهار کرد: دولت در قبال تعهدات خود نسبت بهزلزله زدگاندر معرض راستی آزمایی و پیگیری افکار عمومی و رسانه هاست. هرکدام از آسیب دیدگان موردتایید بنیاد مسکن که در بنیاد تشکیل پرونده دهند و شماره حساب ارائه کنند در اسرع وقت باید کمک بلاعوض خود را دریافت ‌کنند.

استاندار کرمانشاههمچنین گفت: جهاد کشاورزی باید به هر شکل ممکن، ظرف ده روز آینده خسارت دام‌های تلف شده در حوزه شهرستان دالاهو را به طور کامل به آسیب دیدگان پرداخت کند

وی با بیان اینکه برای احداث هر واحد جایگاه دام در مناطق زلزله زده ده میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: تا مهرماه ۹۷ تعداد ۸۹ واحد مدرسه در مناطق زلزله زده ساخته و تحویل داده خواهد شد ظرف ده روز آینده عملیات اجرایی احداث ده واحد آموزشی در مناطق آسیب دیده شهرستان دالاهو آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: طی یک ماه‌ آینده، وضعیت حقوقی و اداری آب و فاضلاب شهر ریجاب تعیین تکلیف، و نمایندگی آبفای شهری در شهر ریجاب از توابع شهرستان دالاهو تشکیل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۳۴۱۶۹۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خداروشکر امیدوارم که تو این سرما براشون هرچی بیشتر شرایط رفاه و ارامش فراهم بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
مردم سرپلذهاب هم هنوز که هنوز است بسیاری از آن ها این کمک هارا دریافت نکرده اند ؛ کاش به اوضاع آنان هم بیشتر رسیدگی کنید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
در حد قول، حرفهای جالبیه
حالا باید صبر کرد و عیار اینا رو در اجرا شدنش سنجید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین