پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مسئول جمعیت هلال احمر جدیدترین وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله زده استان کرمان را تشریح کرد.

شعار سال: شاهین فتحی - معاون عملیات امداد و نجات با اشاره به گزارش اولیه وقوع زلزلهدر ساعت 6:02 دقیقه بامداد در هجدک - چترود در 59 کیلومتری کرمان در صبح جمعه 10 آذر اظهار داشت: این زلزله با قدرت 6.1 ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه برای ارزیابی اولیه ادامه داد: بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمان تاکنون حدود 30 باب منزل مسکونی دارای تخریب و بدون تلفات انسانی بوده است.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام شش تیم ارزیاب، تیم‌های آنست (سگ‌های تجسس) تیم‌های اسکان اضطراری به منطقه از اعزام بالگرد برای ارزیابی هوایی به مناطق زلزله زده خبر داد.

همچنین در این زمنیه مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به زلزله 6.1 ریشتری هجدک استان کرمان عنوان کرد: اعلام آماده‌باش به پنج استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان و فارس صورت پذیرفته است.

وی به ارزیابی 12 روستا پرداخت و گفت: روستای کوهک با 122 خانوار و حدود 622 نفر 30 تا 70 در صد تخریب داشته است و تاکنون دو نفر مصدوم سرپایی نیز تحت درمان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: هم اکنون محموله‌های چادر، پتو و نایلون برای پوشش چادر از سازمان امداد و نجات و استان‌های هرمزگان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و فارس در حال بارگیری و اعزام به منطقه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 آذر 96، کد مطلب: 1588938: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین