پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
معاون فرماندار چادگان گفت: مادر شهید عسگری تمام دارایی خود که بالغ بر 30 میلیون تومان بود به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اهدا کرد که جا دارد بار دیگر از رفتار و منش این بانوی بزرگوار کمال قدردانی را داشته باشیم.

شعار سال: کورش موگوئی در جلسه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به وضعیت موجود و مصیبت و گرفتاری جمعی از هم‌وطنان در استان کرمانشاه نباید هیچ وقفه‌ای در جمع‌آوری کمک‌های مورد نیاز و ارسال آن صورت گیرد.

وی بر هماهنگی همه مسؤولان در این رابطه تأکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم که مدیریت صحیحی برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی داشته باشیم و از این رو همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم شریف شهرستان کمک‌های خود را برای ارسال منظم و با برنامه در دستور کار داشته باشند.

عکس و تصویر بانو فرنگیس جعفری مادر شهید مسعود عسگری اهل چادگان، تمام سرمایه 300 میلیون ریالی خود ...

معاون فرماندار شهرستان چادگان بیان داشت: در راستای کمک‌رسانی با تلاش‌های صورت گرفته تعدادی کانکس، مواد غذایی و وسایل گرمایشی تهیه شده است که در قالب یک کاروان به این استان ارسال می‌شود ضمن این که کمک‌های مردمی این شهرستان از قبل به طور مکرر ارسال شده و همچنان نیز ادامه دارد.

موگوئی از ارسال کامیون و تریلر حاوی کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: با توجه به سردی هوا باید تهیه کانکس و ارسال آن به زودی انجام شود.

وی با اشاره به رفتار ایثارگرانه مادر شهید عسگری اظهار داشت: مادر شهید عسگری تمام دارایی خود که بالغ بر 30 میلیون تومان بود به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اهدا کرد که جا دارد بار دیگر از رفتار و منش این بانوی بزرگوار کمال قدردانی را داشته باشیم.

معاون فرماندار در راستای همکاری با ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان چادگان اظهار داشت: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، شورای بخش و شهرستان، صنف کشاورزی، سازمان عمران زاینده‌رود، شرکت تعاونی دامداران، اهالی شهرهای چادگان و رزوه، روستاهای بخش مرکزی، چناررود و سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیریت فرمانداری شهرستان چادگان در این کار تعامل داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۹۱۱۰۰۰۵۴۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین