پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبتی را در مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کردم که با همراهی تمامی همکاران از هر جناحی همراه شد و آن مطلب این بود که ما در استان اصفهان با یک بحران ناکارآمدی اجرایی روبه‌رو هستیم.

شعار سال: محسن کوهکن با اشاره به نیاز استان اصفهان به مدیران کارآمد اظهار کرد: مطالبه ما از استاندار نه‌ تنها در ارتباط با یک شهرستان بلکه در کل استان این است که با معیارهای ارزیابی و کارآمدی مدیران، بازنگری در مدیران سطح استان و شهرستان‌ها صورت بگیرد که قطعاً چنین بازنگری‌ای کار سختی نیست.

وی افزود: اگر در ارزیابی به‌ عمل‌ آمده مشخص‌شده که مدیران توانمندی در سطح استان وجود دارد که اهل تدبیر و خدمت به مردم هستند و می‌توانند از ظرفیت‌های بیرونی برای بهبود مشکلات اقتصادی در شهرستان استفاده کنند آن‌ها را تشویق و ترغیب کنند و اگر در بررسی‌های به‌ عمل‌ آمده مشخص‌شده که افرادی در برخی از پست‌های مدیریتی متناسب با آن مسؤولیت نیستند محترمانه عذرشان را بخواهند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت‌های بنده ناظر به منطقه خاصی نیست و معتقد هستم که نماینده دولت باید تا آخرین دقیقه مسؤولیتش با اقتدار کامل مدیریت کند.

وی با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بنده صحبتی را در مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کردم که با همراهی تمامی همکاران ما از هر جناحی همراه بود و آن مطلب این بود که ما در استان اصفهان با یک بحران ناکارآمدی اجرایی روبه‌رو هستیم و بنده یقین دارم که استاندار پیام همکاران بنده از این جلسه را دریافت کرده‌اند، البته در چنین موضوعی باید با بررسی دقیق و حفظ حرمت افراد تصمیم‌گیری کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۹۰۹۰۰۰۱۷۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین