پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
صالحی: وحدت شیعه و سنی یک شعار نیست بلکه باید سیره پیامبر(ص) را شیوه عمل خود قرار دهیم

شعار سال: استاندار خراسان شمالی در همایش بزرگ وحدت با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی یک شعار نیست سیره نبوی، مبنای وحدت مسلمانان بلکه باید سیره پیامبر(ص) را شیوه عمل خود قرار دهیم افزود: اعتبارات عمرانی شهرستان راز و جرگلان در ابتدای دولت تدبیر و امید، هفت میلیارد تومان بود که هم اکنون با افزایش شش و نیم برابری به 45 میلیارد تومان افزایش یافته است.

محمدرضا صالحی با بیان اینکه شاخص راه روستایی این شهرستان از متوسط استان بیشتر است افزود: باید با تخصیص اعتبار وضع موجود را ارتقا دهیم.

وی تکمیل پیست اسبدوانی و گازرسانی به همه روستاهای شهرستان راز و جرگلان تا پایان سال 97، توانمندسازی بانوان و افتتاح یک آموزشگاه و یک سالن دانش آموزی را از اولویت های استان برای این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه راز نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت بر تکمیل راه های مواصلاتی و فراهم سازی امکان ادامه تحصیل دختران بازمانده از تحصیل این شهرستان تاکید کرد.

آخوند پروانه امام جمعه اهل سنت حصارچه نیز با قدردانی از کمک های مردم این شهرستان برای رفع مصائب مردم زلزله غرب کشور گفت: شادی جشن هفته وحدت را با مردم زلزله زده کرمانشاه تقسیم می کنیم.

وی با تبریک نابودی گروهک تروریستی داعش، ابراز امیدواری کرد شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: ۱۹۲۵۸۱۳ ، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
تقدیم کردن شادی ما برای اونها گرمای خانه نمیشه
س.د۷۶
ناشناس
Germany
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
واقعا هم ایرانی ها هم مسلمون های کل جهان در زمینه وحدت دچار مشکلن...اگر حق یکپارچه و به شکلی وحدت دار روبروی دشمن وایسن هیچ کاری نمیتونن از پیش ببرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین