پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم و «حسین توکلی» ها سبب برچیدن بساط داعش شد.

شعار سال: حسن ارگی با اشاره به برگزاری آئین‌های شهید مدافع حرم «حسین توکلی» از تیپ فاطمیون در مهدی‌شهر با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم همیشه زمینه‌ساز سرافرازی، عزت و اقتدار اسلام و مسلمین هستند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: در جامعه امروز به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات‌شده است که مردم ایران اسلامی ملتی هستند که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کشورشان از جان خود نیز گذشت می‌کنند اما اجازه تجاوز به خاک و میهن و دست‌درازی و به دشمنان قسم‌خورده نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ایران و ملت بزرگ ایران را عزیز و سربلند کردند، افزود: شهدای مدافع حرم با ایثار و نثار جان و اموال خود درراه خداوند متعال با خدا معامله کردند.

ارگی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم الگویی شایسته برای نوجوانان و جوانان غیرتمند نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم و «حسین توکلی» ها باعث برچیده شدن بساط داعش شد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه شهیدان سبب انسجام، همدلی و وحدت و تولیدکننده اقتدار و قدرت در جامعه هستند، گفت: شهیدان قهرمانان واقعی در یک جامعه هستند و ما باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم زیرا نسبت به خون شهدا مسؤول هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۹۱۱۰۰۰۳۸۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین