پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به رشد ساخت و سازها در روستای مهریان، اجرای اصلاح و بهسازی شبکه برق در این منطقه و سایر مناطق استان عملیاتی شده است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به رشد ساخت و سازها در روستای مهریان، اجرای اصلاح و بهسازی شبکه برق در این منطقه و سایر مناطق استان عملیاتی شده است.

داوود راهزادی عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات روستاهای اطراف شهر یاسوج با محوریت روستای "مهریان" افزود: توسعه و اصلاح شبکه برق مهریان، همگام با ساخت و سازهای منطقه انجام شده است.

راهزادی تصریح کرد: در راستای اصلاح شبکه، اقدامات مناسبی در سطح شهرها و روستاهای مختلف استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برای کمک به حل مشکلات مردم و ساماندهی توزیع نیروی برق، عملیات های اجرایی و اصلاحی متعددی در سطح شهرهای استان محقق شده است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده منطقه مهریان در حوزه برق رسانی افزود: مشکلات موجود در حوزه اصلاح و توسعه شبکه در سطح روستای مهریان با برنامه ریزی و هدفگذاری زمانی انجام می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396، کدخبر: 4160986، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین